torsdag 19 januari 2012

Lillasyster yster 19 år!



Frusen dajmtårta på marängbotten blev det när min lillasyster fyllde år och eftersom smurfarna är pop just nu fick jag öva lite på att modellera. Det är inte så lätt för på riktigt har de väldigt smal hals så min fick lite förstärkning och så fick han sitta på en sten. Lite tråkigt blev det med bara en smurf så en flugsvamp trollade jag också fram, den hade precis passligt med färger och så kan alla se vad det är.


Kladdkake muffins går också alltid hem.


Och så har jag ett nytt intresse att experimentera med småbrödsrecept, så den här gången provade jag på kaneldrömmar och dajmkakor som jag fått recept på av kusin Sandra. Och dom är så otroligt mumsiga. Men man skall inte baka dom och tro att det finns något kvar att bjuda på om man bakar dom hemma hos mig när barnen är hemma. Kakorna behöver inte ens in i ugnen, smeten är lika god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar